.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود سامانه ناپایدار جوی ار امشب
ورود سامانه ناپایدار جوی ار امشب

به گزارش شمال نیوز ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به افزایش دما امروز دراین استان گفت: اوج گرما در مناطق شرقی به 30 درجه سانتی گراد می رسد و ارتفاعات نیز وزش باد گرم شدید دارد.

 

وی با بیان اینکه از اواخر امروز با تغییر جهت جریانات گرم جنوبی به شمالی، به تدریج آسمان مازندران ابری می شود، افزود: ناپایداری به شکل وزش باد نسبتاً شدید، رگبار، باران پراکنده، مواج شدن دریا و کاهش دمای 6 تا 10 درجه به نسبت امروز خواهد بود.

اسدی گفت: از فردا تا صبح دوشنبه پایداری نسبی جوی در استان حاکم می شود اما از بعد ازظهر دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر تا پنج شنبه شرایط جوی مازندران، ابرناکی آسمان، بارش متناوب، وزش باد، رگبار و کاهش دما پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان، به اقدامات لازم برای هوادهی خزانه برنج و پیشگیری از بروز آتش سوزی مراتع و جنگلها توصیه و طغیان رودخانه ها رابا ذوب سریع برف مناطق بالادست در پی افزایش دمای امروز پیش بینی کرد.

علی اصغر احمدی با توصیه به طبیعت گردان و دامداران در خودداری از اقامت در حریم رودخانه ها، فعالیتهای دریایی و نگهداری دامها در حاشیه رودخانه ها و مسیلها با شکل گیری سامانه ناپایدار جوی، از مسوولان خواست به آماده سازی تجهیزات و نیروهای امدادی و خدماتی لازم اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.